Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2013

Δυστυχώς...



Όποτε να γίνει κάτι με τους ρομά ανοίγει συνεχώς η συζήτηση για την παιδεία και τη μόρφωσή τους. Έχω ζήσει στο ίδιο χωριό, και είχα και γείτονες μια οικογένεια... Η δική μου άποψη είναι ότι τα παιδιά τους πρέπει να πηγαίνουν σχολείο. Δεν είχα κανένα πρόβλημα που στα νήπια ήταν συμμαθητές με την κόρη μου. Πως θα γίνει διαφορετικά όμως και να μην υφίσταται παραπληροφόρηση και σ' αυτή τη συζήτηση;

Το εμβόλιο το παιδάκι το κάνει για τον εαυτό του, όχι να μην κολλήσει τίποτα κάποιο άλλο. Έπειτα, πηγαίνοντας με τη δική μου κόρη στην ίδια τάξη, και έχοντας αποκτήσει στοιχειώδη παιδεία, δεν θα κλέψει μεγαλώνοντας αυτή και τους υπόλοιπους συμμαθητές του, ενώ θα του δοθεί η δυνατότητα για μια καλύτερη προοπτική στη ζωή του. Πολύ απλά δεν θα το κοροϊδεύει κανείς στη ζωή του, μιας και "άνθρωπος αγράμματος ξύλο απελέκητο".

Και τα ίδια τα μικρά παιδιά επιζητούν να πάνε σχολείο. Το έχω δει στα μάτια τους στις εθνικές εορτές και στη θέρμη να συμμετάσχουν σ' αυτές. Εδώ όμως τίθεται και πάλι το ζήτημα για το κατά πόσο οι ίδιοι οι γονείς θέλουν να μορφωθούν τα παιδιά τους. Το γεγονός ότι τα παιδιά έλειπαν πολλές φορές γιατί τα στέλνουν για επαιτεία με έχει οδηγήσει στο συμπέρασμα ότι ουδόλως θέλουν. Το κάνουν μόνο και μόνο για την επιδότηση! Δυστυχώς...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου