Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2013

ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ



Σα Χριστιανός Ορθόδοξος και ‘γω στην κοινωνία
εβάλθηκα ρε μάγκες μου να πάω στην εκκλησία.

Μου ‘χανε πει που πήγαινε όλος ο κόσμος μέσα
και λέω «πρέπει, δε μπορεί, μετράω κι έχω μπέσα».

Μπουκάρω μέσα στο ναό φορώντας το τζινάκι
και με κοιτούν οι «Χριστιανοί» μ’ ενάμιση ματάκι.

Αμέσως στο κουτσομπολιό, ψου ψου και μπίρι μπίρι,
σκάλωσε μέχρι κι ο παπάς με το λιβανιστήρι!

Ρε ‘σεις, σας λέω, μην κρίνετε, αν θε να μην κριθείτε,
για θα σας στείλω μονομιάς να πα’ να γαμηθείτε.

Πως περιμένατε να ‘ρθω, να βάλω κουστουμάκι;
Έχει ο ναός το ντρέσινγκ κόουντ να βάλω ταγεράκι;

Εγώ όταν ήμουνα μικρός πήγαινα με παντούφλες,
πως έγινε έτσι ο Οίκος Σου και πλέον μαζεύει ρούχλες…

Από μπροστά είναι «Χριστιανοί», και από πίσω λόγια,
αν ζούσε σήμερα ο Χριστός, θα φώναζε το μπόγια!

Αφού λοιπόν με μάτιασαν και πέρασε η ώρα
ήρθε ο καιρός που έπρεπε να κοινωνήσω τώρα…

Πάω μπροστά με ευλάβεια να λάβω το Χριστούλι
και με κοιτούν όλες οι θειές σα να ‘βγα από κουκούλι.

Κάνω σταυρό κι αντίδωρο λαμβάνω ως Θεία Χάρη
και ξεγλυστρώ στα μουλωχτά ωσάν τη Μάτα Χάρι…

Κοιτάζω πίσω, τι να δω; Ακόμα συζητούσαν…
Κι όμως αυτοί είμαι σίγουρος ότι θα βλασφημούσαν.

Αν είναι έτσι οι «Χριστιανοί», χαθήκαμε σας λέω,
γιατί αν κοιτάς το ντύσιμο, καβάλα είσαι στον πέο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου