Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2013

ΓΙΑ ΣΕΝΑ



Τη ζωή ξανάνιωσα μα είσαι μακριά,
ευτυχώς ειν’ το τσιγάρο μόνη συντροφιά.

Κάθε τζούρα που τραβώ είν’ σα να σε νιώθω,
το ρουφώ και μετριάζει της καρδιάς τον πόθο.

Το πρωί όταν ξυπνώ είσαι η πρώτη σκέψη,
της χαράς το άκουσμα είναι μια σου λέξη.

Το ενδιαφέρον σου είναι που με τρελαίνει
στην ψυχή είσ’ ομορφιά που δεν τη χορταίνει.

Και στις λεπτομέρειες δίνεις σημασία,
γιατί αυτό στον έρωτα είναι η ουσία.

Θέλω ακόμα να σε βλέπω και στα όνειρά μου,
γίνεσαι απαραίτητη, χτύπος στην καρδιά μου.

Δίνεις πια το νόημα στην κάθε μου ημέρα,
πάμε στον παράδεισο κι ακόμα παραπέρα.

Όταν ήμασταν παιδιά χάθηκε η ευκαιρία,
τώρα θε να φτάσουμε στην αθανασία!

Τι κι αν είσαι μακριά, μαζί μου ξενυχτάς
να σου δίνω την καρδιά μου για να την κρατάς.

Λόγια όμορφα, ψυχή μου, θέλω να σου λέω,
να κάνω την απόσταση χαρτί και να την καίω.

Να τα ακούς, να χαίρεσαι, σα να σε γαργαλάω
και σιγανά στ’ αυτάκι σου στα σιγοτραγουδάω.

Μα όλα αυτά που νιώθουμε παράξενο είναι πράμα,
έγινε μέσα στη ζωή άξαφνα ένα θάμα.

Δεν έχω νιώσει αγκαλιά, ούτε και το φιλί σου,
μα νιώθω ήδη έτοιμος για μια ζωή μαζί σου.

Χώρια και αν ξαπλώνουμε, μαζί αγκαλιασμένοι,
δίνει η καρδιά την εντολή κι ευθύς στο νου πηγαίνει.

Κλείσε τα μάτια κι άκουσε, σου λέει, την πνοή της,
δεν είστε χώρια, πλάι της, είσαι εκεί, μαζί της.

Τη νιώθεις, την αισθάνεσαι και τα μαλλιά χαϊδεύεις,
γιατί ψυχή μου ομορφιά, μόνο αυτό γυρεύεις!

Όμως να μη μ’ ευχαριστείς γι’ αυτά τα ωραία λόγια,
γι’ αυτό που νιώθει η καρδιά σπάνε και τα ρολόγια.

Άγρυπνη μένεις και εσύ γιατί είσαι ερωτευμένη,
είν’ η καρδιά το όχημα, πάμε όπου πηγαίνει.

Αυτό μας το ταξίδι μας θα είναι μακρινό,
είναι κι οι δυο που νιώθουμε κάτι μοναδικό.

Φτερά έχουν βγάλει οι καρδιές, στα σύννεφα πετάνε,
στη θάλασσα του ουρανού, στ’ αστέρια θα μας πάνε.

Με τα κουπιά του έρωτα βαρκάδα μας πηγαίνουν,
έχουν σωσίβιο τις ψυχές για να την ομορφαίνουν.

Μέσα στη νύχτα σε ξυπνώ, έρχομαι, σε σκουντάω,
τα γράφω αυτά για σένανε γιατί σε αγαπάω!

Ένα σου γέλιο ν’ ακουστεί, αυτό μόνο ζητάω,
δώσε μου μόνο ομορφιά και ‘γω θα σου χρωστάω.

Θα σου χρωστώ που μου ‘δωσες ζωή και αναπνέω,
τα πάντα δίνω, γέλιο μου, πάρε ό,τι θες σου λέω.

Δώρο σου δίνω την καρδιά, είσαι πια η ζωή μου…
Έχεις τρελάνει το μυαλό, πάρε και την ψυχή μου!

Γυαλί όμως η απόσταση που δύσκολα ραγίζει.
Γίνεται ο πόνος βάσανο, τα σίδερα λυγίζει.

Έφυγε πια το γέλιο σου, χάθηκε η φωνή σου,
η σκέψη μου απόμεινε, αυτή είναι μαζί σου.

Με την ευχή τα όνειρα να ‘ναι γλυκά και μέλι,
εγώ είμαι ‘δω για σένανε, τίποτα μη σε μέλει.

Θα είμαι εδώ για σιγουριά, τίποτα μη φοβάσαι,
μόνο το γέλιο δώσε μου και την καρδιά μου πιάσε.

Θα νιώσεις το φτερούγισμα, για σένα πώς χτυπάει,
ο γρήγορός της ο ρυθμός έρωτα μαρτυράει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου