Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2013

ΓΙΑ ΜΕΝΑ



Πέταλα, κρίνα και άλλα λουλούδια
βλέπω και θέλω να λέω τραγούδια.

Σ’ όλο τον κόσμο για σένα μιλάω,
χαρά στη ζωή και τραγουδάω!

Όλα για μένα πανέμορφες σκέψεις,
πάντα κοντά σου, αρκεί να μου γνέψεις.

Πάντα κοντά σου γιατί το αξίζεις,
ήμουνα άδειος κι εσύ με γεμίζεις!

Ήρθες και έφερες μόνο γαλήνη
κι αυτό που ζω θε’ για πάντα να μείνει.

Θέλω να μείνει και να ριζώσει
κι αυτή η αγάπη μας να μην τελειώσει.

Μισή η καρδιά και της έγινες ταίρι,
πως φτερουγίζει σα να ν’ περιστέρι…

Γέλιο, κουβέντα και μάτια γραμμένα,
φαίνεται είσαι τα πάντα για μένα.

Είσαι στη σκέψη μου, στο λογισμό μου,
το γιατρικό στον κάθε καημό μου.

Μια αγκαλιά χαρίζει ελπίδα,
μες στο σκοτάδι το φως που είδα.

Είναι στιγμές που μου ‘ρχεται ρίγη,
κι αν ήμουν άσχημα, πια μου ‘χει φύγει.

Είσαι το βράδυ μου κι η καλημέρα,
έλκεις την αύρα μου μες στον αιθέρα.

Έλξη παράφορη, τρέλα στο νου,
εξαρτημένος και πλέον σε βλέπω παντού.

Κινείσαι πλάι κι ας είσαι μακριά,
έχω την αύρα σου για συντροφιά.

Όσα πια ζω της μοίρας γραμμένα
όμορφα, απ’ την ψυχή βγαλμένα.

Άγγελος με τα φτερά ανοιγμένα,
μια αγκαλιά μόνο για μένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου