Τετάρτη, 9 Απριλίου 2014

Να ‘ναι το στριγκάκι κόκκινο!



Μεγάλη μέρα η σημερινή και αποφάσισα να τη γιορτάσω μπροστά στην τηλεόραση…

Σήμερα η Ελλάδα επέστρεψε στις αγορές! Φύγαμε απ’ το παλιό που έλεγαν οι λαϊκιστές, ξεκολλήσαμε και χτίζουμε πλέον τη Νέα Ελλάδα στα θεμέλια που συνεχίζουν τα παιδιά του κολεγίου Αθηνών. Τέλος στα μνημόνια λέιδυς εντ τζέντλεμεν! Ξαναγυρίσαμε στις αγορές του Ρότσιλντ, του Ροκφέλερ, του Μόργκαν και των υπολοίπων τραπεζιτών που έχουν για πουτανάκια -να τους κάνουν τα γούστα- οι κάθε λογής πολιτικοί υπάλληλοι. Στις αγορές που μας γαμάνε το κέρατο απ’ το 1821 και μετά μέχρι το 2010!

Απ’ το ’21 υπήρξαν πολλές αναδιανομές πλούτου. Το 2010 οι Οβραίοι καταστηματάρχες αποφάσισαν βίαιη αναδιανομή, τα αποτελέσματα νομίζω βιώνουμε κάποια εκατομμύρια, και απ’ τα οποία κονομάνε κάποιες χιλιάδες. Το ζήτημα πάντως είναι ότι δανεικά τέλος! Έτσι δεν έλεγε ο μεγάλος Εβραίος πατριώτης Τζέφρι; Αυτός δεν ήταν ο στόχος; Ο έτερος χαραμοφάης κοινωνιολόγος του κολεγίου, Κυριάκος, είπε ότι η Ελλάδα «άλλαξε σελίδα»! Έτσι αλλάζει σελίδα, γυρίζοντας στα παλιά τα οποία κατηγορούσε. Τώρα στις αγορές δεν ξέρω τι θα κάνουμε, πάντως σίγουρα δεν θα δανειστούμε, γιατί εμείς δανεικά δεν χρειαζόμαστε πλέον… Έχουμε πλεόνασμα, κάτι που σημαίνει ότι δεν έχουμε ανάγκη χρημάτων. Προφανώς στις αγορές θα πάρουμε κανά στριγκάκι κόκκινο να καυλαντίζει τρελά τους πορνόγερους επενδυτές, χου νόους;

Πανηγυρίζουν άπαντες οι κάφροι στα παράθυρα μαντάμ ε μεσιέ! Άκουσα το Νίκο στο ΣΚΑΪ να λέει ότι αν τα πάρουμε να πληρώσουμε παλιά δάνεια δεν είναι κακό! Βέβαια… Ένας γλόμπος δίπλα του είπε ότι το 2010 οι Ανεξάρτητοι Έλληνες κατηγορούσαν τον Παπακωνσταντίνου γιατί δεν πήρε όλα τα δανεικά. Ναι, το 2010 που δεν υπήρχαν Αν.Ελ. Στο Μέγκα μπήκαν στον κόπο να κάνουν και έκτακτο για να προπαγανδίσουν την εξέλιξη του αιτήματός μας στας αγοράς. Εκεί είδαμε εικόνες από το «Λύκο της Γουόλ Στριτ» μέσα απ’ τις αγορές με τα… όργια κερδοσκοπίας. Πέσανε σου λέω πάνω στο πουτανάκι της Μεσογείου όλοι μαζί, ποιος να πρωτοπρολάβει να κονομήσει… Ο Ταμήλος στον Τράγκα είπε ότι τα 321 δις χρέος θα αποπληρωθούν σε 40 χρόνια και γι’ αυτό δεν σκάει! Θα τον έχουν φάει τα σκουλήκια άλλωστε… Τώρα αν θα αποπληρωθούν θα σας πω τότε που θα ξέρω, γιατί οι μαλακίες τους έπεσαν πάνω μου. Τότε θα ‘μαι 75 κι η κόρη μου 47…

Τεράστια επιτυχία ομολογουμένως και γι’ αυτό πανηγυρίζεται δεόντως! Τώρα αυτά τα απίθανα, που καμία σχέση με την πραγματικότητα δεν έχουν, τα λέω γιατί δεν έχω να λαμβάνω απ’ το σύστημα. Άλλωστε εγώ μπροστά σε τέτοιους τιτάνες δεν καταδέχομαι να έχω τον τίτλο του δημοσιογράφου. Αν είναι δυνατόν να λεγόμαστε εγώ κι αυτός ο συρφετός εγκεφαλομαλάκυνσης συνάδελφοι! Εγώ έχω αξιοπρέπεια ρε και γι’ αυτό η μόνη μου αγωνία είναι αν θα φοράει τελικά η Ρούλα κοστούμι να ‘ουμ κι αν θα βαράει τα μπεγλέρια απόψε… Αν θα ‘ναι κομψή, μέρα που είναι. Όχι τίποτε άλλο, απλώς είδα και το ρεπορτάζ στο STAR με τον μικρό πρίγκιπα της Αγγλίας, Γεώργιο, και θυμήθηκα την αγγλοσαξωνική μου παιδεία εκ του κολεγίου. Τι διάολο προτεστάντης είμαι;

Πρίγκιψ κατούρησέ με στα μούτρα να ξυπνήσω απ’ το λήθαργο, να ‘ρθω να σου φιλήσω την πάνα για κανιά δουλίτσα… Μέχρι ν’ αράξω γιατί δεν μπορώ να στείλω τη μικρή μου ακόμη κόρη στην υπηρεσία του σεΐχη των Εμιράτων, ο οποίος ψάχνει βοηθούς στη γυναίκα και τις 11 κόρες του, όταν αυτές βγαίνουν στις αγορές. Πέτα μου ένα ξεροκόματο αρκεί να υπηρετώ την τάξη σου! Να μην είμαι στην υπόλοιπη μάζα ενοικιαζόμενων ανθρώπων, που κάποιοι αποκαλούν «εργαζόμενους», που σαν καλό κοπάδι με βόδια θα χρειαστεί τσιπάκι για να ελέγχεται οσονούπω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου